Avatar billede larsbek Nybegynder
05. december 2005 - 21:48 Der er 1 løsning

Dårligt signal på Hauppauge WinTV PVR PCI 150

Hello, jeg har lige installeret windows media center og et nyt tunerkort (Hauppauge WINTV PVR PCI 150)

Jeg har billede på, men det er med meget sne og det bølger lidt. Jeg har prøvet at sætte satelit direkte til, via antennekabel, for at se om det var dårligt signal, men med samme resultat. Kan det skyldes "støj" fra andre kort, eller har I andre løsninger ?
Avatar billede larsbek Nybegynder
14. januar 2006 - 14:55 #1
tja sådan kan det gå