Avatar billede x-pander Nybegynder
04. december 2005 - 22:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny nVidia driver

Hej

Jeg har spurgt herinde før: http://www.exp.dk/spm/661534

Jeg er ikke sikker på om skærmen kom tilbage til det punkt det var på før. Det lignede det godt nok til at starte med, men jeg synes stadig ikke kontrasten er der helt. Jeg kan skure den mere op, men det burde ikke være nødvendigt da den før stod meget klarere med en endda lavere kontrastindstilling.

Nogle der ved om det er skærmen, grafikkortet, den nuværende installation af Windows eller andet det er galt med?

Vil virkelig gerne have den nulstillet på en måde... :(
Avatar billede boxer Nybegynder
04. december 2005 - 23:00 #1
Jeg kan ikke rigtigt læse mig frem til om du har prøvet dette:
Gå i enhedshåndtering, højreklik på dit grafikkort og vælg fjern. Højreklik på din skærm og vælg fjern.
Genstart og se om det er blevet bedre.
Når du opdaterer drivere, kan du altid annulere opdateringen via enhedshåndtering hvis det skulle gå galt.
Avatar billede x-pander Nybegynder
04. december 2005 - 23:01 #2
Det prøver jeg lige, men det eneste det ville gøre er da bare at fjerne driverne?
Avatar billede boxer Nybegynder
04. december 2005 - 23:03 #3
Ja, det fjerne driverne. Det mener jeg da er en mulig løsning på dit problem.
Avatar billede x-pander Nybegynder
04. december 2005 - 23:23 #4
Okay, hvordan får jeg så lige min skærm frem igen under enhedshåndtering?
Avatar billede x-pander Nybegynder
04. december 2005 - 23:40 #5
Så lærte jeg det. GFX kort ind FØR skærm. Windows kan slet ikke se skærmen jør grafikkortdriverne er installerede. Nu prøver jeg at smide drivere ind til skærmen, det har jeg ikke prøvet før.
Avatar billede boxer Nybegynder
04. december 2005 - 23:41 #6
Windows burde selv finde den ved opstart.
Det kan jeg så forstå at den ikke gør :o)

Kontrolpanel - tilføj ny hardware.
Så kommer den på plads igen.

Hjalp det på dit problem?
Avatar billede x-pander Nybegynder
05. december 2005 - 20:45 #7
Nej det gjorde det ikke. Som jeg skrev lige inden postede :P

Den skal først have grafikkort og SÅ skærmen, ellers kan Windows ikke finde den hverken gennem "søg efer ændringer" i enhedshåndtering eller under Tilføj ny hardware.

Men jeg er ikke sikker på om den er tilbage til det den skal være... Synes den skifter mellem kontrast-styrke når jeg f.eks. kører den op på de normale 100 Hz i 1280x1024 jeg kører :S Hvis jeg kører den ned i 60 Hz er den meget klarere.
Avatar billede x-pander Nybegynder
24. december 2005 - 15:42 #8
Dr. lukket.
Avatar billede x-pander Nybegynder
24. december 2005 - 15:43 #9
asd