Avatar billede hasseris Nybegynder
04. december 2005 - 18:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google-kasse i venstre hjørne?

Jeg har set at man kan få en google-kasse oppe i venstre hjørne af skærmbilledet, dvs. øverst oppe under værktøjslinjen og internet-adresse feltet.
Ved google-kassen skal man ikke ind på www.google.dk(/com), men kan blot i kassen indtaste det man søger uanset hvilken side man er på.

Så hvordan får man sådan en smart kasse frem?
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. december 2005 - 18:47 #1
Det er nok google toolbar du taler om

http://toolbar.google.com
Avatar billede hasseris Nybegynder
04. december 2005 - 19:00 #2
Det var det netop - mange tak for hjælpen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. december 2005 - 19:17 #3
Kik også på Google desktop search, når den er installeret, så kan du med google søge på nettet og på din egen maskine i bode dine dokumenter, i din mail i din internet cache, mm. Det eren ret smart ting
Avatar billede hasseris Nybegynder
04. december 2005 - 19:28 #4
ok - et ekstra tak herfra.