Avatar billede car11 Nybegynder
04. december 2005 - 16:49 Der er 5 kommentarer

Windows XP Pro. fra tysk til dansk.

Jeg har en tysk version af windows Xp pro. installeret. Er det muligt at downloade en eller anden form for oversættelse, således at jeg kan køre med en dansk version ?
Avatar billede screem_brille Novice
04. december 2005 - 16:52 #1
nej ikke lovligt.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. december 2005 - 17:50 #2
Man kan ikke få et program, som forandrer sproget fra tysk til dansk.
Det kræver en helt ny Windows installation, hvor sproget er dansk fra start.
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 09:04 #3
brug for mere hjælp ?
Avatar billede car11 Nybegynder
01. maj 2006 - 16:47 #4
Der må være en mulighed for at ændre sprog versionen uden at skulle købe en helt ny Windows Xp version. ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 22:44 #5
brug for mere hjælp ?