Avatar billede tigermus Nybegynder
04. december 2005 - 11:23 Der er 1 løsning

Danske bogstaver i forbindelse med konvertering (snitz til phpbb)

Hej alle i eksperter, Jeg ved ikke helt om dette er placeret rette sted.

Jeg har succesfuldt fået installeret et phpBB2-forum, på en testmaskine, eller rettere næsten.
Maskinen den er installeret på kører "ClarkConnect"

Jeg har konverteret et snitz-forum til phpBB2 ... og det virker tilsyneladende fint. Men i de fora der er skrevet i SNITZ trækker den nogle danske bogstaver sammen f.eks. bliver "søger" til "s?" og i linksene på siden bliver det til for mig at se nogle kinesiske tegn.

Har en idé om at det har noget med tegnsættet at gøre, men hvor og hvordan ændrer man det ?

Er der nogen der har en idé til, hvordan løser jeg dette problem ?

Mvh

TigerMus
Avatar billede tigermus Nybegynder
19. december 2005 - 18:59 #1
Har ikke løst prolemet, men lukker spørgsmålet ... alligevel