Avatar billede trekkies Juniormester
01. december 2005 - 21:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med maksimer program

Hej alle sammen

Jeg har Visual Studio .NET 2003, hvilket jeg er glad for.

Men nu er jeg ved at lave et lille program, men er løbet ind i et lille problem, jeg har lavet en "Tabpage" på siden, og vil have den til at følge programmet hvis man maksimere programmet.
Når at programmet bliver åbnet:
http://www.darkskies.dk/exp_billeder/prime_sorter.jpg

Når at programmet bliver maksimeret:
http://www.darkskies.dk/exp_billeder/prime_sorter1.jpg

Som I kan se på billed 2, så følger min "Tabpage" ikke med ud til siden eller ned til bunden.
Jeg plejer at bruge "Anchor" men det findes ikke ved "Tabpage", men hvad kan jeg så bruge?

Håber at I kan hjælpe mig :)
Avatar billede trekkies Juniormester
10. december 2005 - 00:35 #1
Er der ikke nogle som kan hjælpe mig?
Avatar billede trekkies Juniormester
11. december 2005 - 19:26 #2
Tror at jeg lukker dette spørgsmål og opretter det under "Fri Debat" senere.