Avatar billede Slettet bruger
01. december 2005 - 12:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installation af Apache 2 laver fejl

Hej.

Jeg har haft Apache 1.3 på min com og vil nu opgradere til Apache 2.1 men den laver fejl. Jeg har afinstalleret Apache. 1.3. Desuden hvis jeg åbner Apache Service Monitor finder den heller ikke Apache 2 der. Jeg har os prøvet at åbne den i "Start - Programmer - Apache HTTP Server 2.0.55 - Control Apache Server - Star" men den siger bare at filen ikke blev fundet.

Nogen der ved hvad jeg skal gøre for jeg kan få det til at virke ?

På forhånd tak.
Avatar billede japping Nybegynder
02. december 2005 - 12:55 #1
Du skal læse vejledningen for installation af Apache. Der er forskellige filer der skal kopieres over i bla. Win-folderen.

Jeg har ikke min vejledning ved hånden men forsøger lige at finde noget til dig ..... øjeblik....
Avatar billede japping Nybegynder
02. december 2005 - 13:02 #2
Her var den vejledning jeg brugte første gang - og det virker.
Avatar billede japping Nybegynder
02. december 2005 - 13:03 #3
Ups, jeg glemte linket som kommer her: http://httpd.apache.org/docs/2.2/platform/windows.html
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2005 - 14:44 #4
Øhh tror du ikke jeg har været der. og tror du selv du for 100 p. for det ?. for det var jo ikke det jeg bedte om VEL !!!
Avatar billede japping Nybegynder
02. december 2005 - 14:55 #5
Det var dog en ubehagelig måde at svare på. Hvordan skulle jeg kunne gætte hvad du har gjort og læst ? Jeg kan jo ikke gætte dit niveau.

Ang. point er det ikke det jeg mangler.

Dig vil jeg ikke spilde mere tid på - måske der er andre der vil spilde tiden og få et ubehøvlet svar ?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2005 - 15:06 #6
Hmm. det er da dig der kommer med nogle latterlige svar. i stedet for at komme med hvad der kunne være problemet. og jeg desuden lige fået hjælp såh.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2005 - 15:06 #7
Lukket