Avatar billede jokkejensen Novice
29. november 2005 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tag kun fra dagsdato og ældre.

Hej..

Jeg har følgende:

CREATE PROCEDURE dbo.GetNewsListItems
(
    @GroupID int
)
AS
SELECT NewsID, Name, NewsGroupID, Writer, Details, Description, Published, Picture FROM tblNews WHERE NewsGroupID = @GroupID AND Status = 1 ORDER BY Published DESC

GO

Jeg vil så gerne have den til kun at tage poster, hvor published er fra dagsdato eller ældre.

På forhånd tak.

Jacob
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
29. november 2005 - 10:29 #1
SELECT NewsID, Name, NewsGroupID, Writer, Details, Description, Published, Picture FROM tblNews WHERE NewsGroupID = @GroupID AND Status = 1 AND Published <= getdate()  ORDER BY Published DESC
Avatar billede jokkejensen Novice
29. november 2005 - 10:56 #2
Super !!

Takker, smid et svar..
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
29. november 2005 - 10:59 #3
gør jeg :)