Avatar billede jicki24 Nybegynder
28. november 2005 - 15:14 Der er 12 kommentarer

Tekst på flash

Hej hej allesammen.

Ja her kommer min bøn så og jeg kan lige så godt sige det med det samme, jeg kan ikke betale specielt meget for det.

Jeg har et billede som jeg skal have lavet om til en flash fil. Den del kan jeg nu godt finde ud af. Her er mit problem.

Jeg skal have noget tekst på og det kan jeg ikke finde ud af.

Min idé;

Teksten kommer én efter én frem.
Der skal være lidt "shiny glitter" eller andet smart i baggrunden, men ikke noget vildt.

Til slut skal der stå en tekst som bare skal blive stående indtil siden bliver reloaded igen.

Er der nogen som vil hjælpe?
Avatar billede jokkejensen Novice
28. november 2005 - 15:17 #1
Syntes du selv skulle forsøge med Swish Max, macromedia flash kan virke lidt tungt og trælst at komme igang med, hvor Swish har samlet de mest brugte text effekter og billede effekter og givet mulighed for drag n drop..

http://www.swishzone.com/index.php?area=products&product=max&tab=overview

Mvh
Avatar billede jicki24 Nybegynder
28. november 2005 - 20:23 #2
Hej JJ.

Tak for tippet. Virkelig smart og egentlig et nemt program, men kan nu ikke få det til det at gøre som jeg vil, så mit spørgsmål er stadig åbent...
Avatar billede nfk Nybegynder
30. november 2005 - 21:42 #3
kan man få en fil?
Avatar billede jicki24 Nybegynder
30. november 2005 - 21:54 #4
Ehn, det kan du ihvertfald. Men jeg har nogle ønsker. Lidt ala det som jeg skrev med at få lidt til at skinne osv. Altså egentlig hvis du kan lave en rigtigt smart flash fil. Kan du det nfk?

Har du msn, email eller noget?
Avatar billede nfk Nybegynder
30. november 2005 - 22:24 #5
Jeg kan da i al fald se på det, men der er en regl her på exp.dk om at man ordner spørgsmål og svar i det åbne rum så andre også kan få gavn af processen så kom med et link til billedet og hvad du havde tænkt dig der skulle stå af tekst, så ser jeg på det i morgen.
Avatar billede jicki24 Nybegynder
30. november 2005 - 22:27 #6
okay, du kan se hvad jeg selv har lavet her:

www.demo3087.gpdemo.com
Avatar billede nfk Nybegynder
30. november 2005 - 22:33 #7
okay det er en rimmelig lang animation...
jeg skal nok kigge på det men det kan godt være jeg simplificere lidt i første omgang!
Avatar billede nfk Nybegynder
30. november 2005 - 22:35 #8
btw. havde du baggrundsbilledet som gif/jpg fil?
Avatar billede jicki24 Nybegynder
30. november 2005 - 23:27 #9
btw? hva?

Baggrundsbilledet var jpg.
Avatar billede nfk Nybegynder
01. december 2005 - 17:31 #10
hmm er ikke helt sikker på hvad det er for et baggrundsbillede du taler om? dit link linker jo til en shop hvor der ligger en flashfil?
Avatar billede jicki24 Nybegynder
01. december 2005 - 20:49 #11
Ja netop det
Avatar billede nfk Nybegynder
02. december 2005 - 13:46 #12
øh jamen så skal jeg jo bruge fla filen, men jeg dropper ud for jeg har ikke tid til det  her i december...