Avatar billede ylwen Nybegynder
28. november 2005 - 14:27 Der er 1 løsning

Blanke web sider

Vi har for nyligt skiftet vores ISA 2000 ud med en isa2004. Nu har vi så et problem med web forbindelsen. Når vi bruger explore som browser og vil ind på vores egen lokale side, så er der i visse situationer hvor vi kommer til en hvid blank side. Jeg tror der bliver kørt noget java postback. sætter vi internetforbindelsen til at køre denne side uden om isa serveren, så er der ingen problemer. Bruger vi istedet firefox så er der overhovedet ingen ko på isen, den kører lige igennem.

Hvad kan det være i ie der gør at den browser ikke kommer igennem og hvad kan vi gøre for at problemet bliver løst.

Der er også problemer med visse andre websider, men da de ikke alle er lokale kan vi ikke bare slå proxy instillingerne fra.
Avatar billede ylwen Nybegynder
09. september 2007 - 13:40 #1
lukker