Avatar billede fibs Novice
26. november 2005 - 00:36 Der er 6 kommentarer

Eksternt link i Flash

Et flashlink fra banner bruger jeg følgende actionscript som "link":

on (press) {
    getURL("http://www.aktuelleside.dk");
}

Det virker bare ikke, når det er til en ekstern side. Når jeg linker til en side lokalt på min maskine kører det bare som det skal!

Er det et forkert script jeg bruger, eller hvad er fejlen?

Fibs
Avatar billede thulstrup Nybegynder
26. november 2005 - 00:49 #1
Du mangler at definere dit target:
on (press) {
    getURL("http://www.aktuelleside.dk", "_blank");
}
Avatar billede fibs Novice
26. november 2005 - 11:03 #2
Hej

Det er prøvet også med _top - hjælper ikke

Fibs
Avatar billede thulstrup Nybegynder
26. november 2005 - 11:19 #3
Hvad er det helt præcist der sker når du klikker på linktet?
Virker linket, men det åbener bare ikke i en ny side, eller virker linket overhovedet ikke?
Avatar billede fibs Novice
26. november 2005 - 11:31 #4
Der sker intet - Det eneste der fortæller at der er et link, er at busen bliver til en hånd..

Fibs
Avatar billede palmskov Nybegynder
26. november 2005 - 18:42 #5
Det virker du skal bare teste det fra en server; Enten ISS eller opload det til dit webhotel;
Avatar billede palmskov Nybegynder
26. november 2005 - 18:43 #6
Det virker lokalt i flash (når du bruger ctrl + enter), men ikke hvis du kører swf'en fra skrivebordet eks. Put det i en html side og test det derfra...