Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
25. november 2005 - 23:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mobil lyd kvalitet

Hvordan får jeg midi eller acc  filer  til at fylde mindre ( lige som de der ligger på mobilen fra ny af  på MAX 20kb  for en sang???

kan  få dem ned til acc filer på 450kb  ca men det er stadig for meget efter min mening  :S  men går jeg lavere i det program jeg har lyder det skod  nogen der har et program der kan  komprimere  bedre???

enten til acc elelr midi filer
Avatar billede clauzii Nybegynder
02. december 2005 - 15:22 #1
Husk at ACC er et audioformat og MIDI er et kode-format. I MIDI er der kun gemt koder for hvilke lyde der spiller hvilke toner. Lydene er gemt i telefonens faste hukommelse...
Avatar billede clauzii Nybegynder
05. januar 2006 - 07:08 #2
Halllooo!!!
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
05. januar 2006 - 22:11 #3
ja    men hvordan    får man acc i ordenlig kvali uden de fylder åndsvagt meget?
Avatar billede clauzii Nybegynder
06. januar 2006 - 02:14 #4
De filer du ser i mobilen - er de i stereo, ellers sparer du jo 50% filstørrelse her.
Men i princippet har jeg selv tænkt det samme som dig - Nokia PC Suite (6.6) laver i HVERT fald større  filer end dem i mobilen..
Har du eventuelt prøvet det her

http://filedudes.com/Total_Audio_Converter-download-18915.html
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
02. april 2006 - 13:36 #5
wierd