Avatar billede brynil Nybegynder
25. november 2005 - 21:30 Der er 1 løsning

SQL på hotel - hjælp til at komme igang

Jeg har lige fået et hotel med understøttelse af mssql men kan ikke rigtig komme igang.

Jeg har desværre nul erfaring med sql og har valgt det alene aht Sql Express 2005 integrationen i VWD, hvor jeg vil anvende Express'ns login 'fortræffeligheder'. Og iøvrigt holde mig til Access.

Men jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal starte og med hvad.

Så hjælp herfra exp eller et godt link eftersøges.

Er emnet større end jeg forudser, gives gerne flere points, evt. dele spørgsmålet op i mere fornuftige dele.

Jeg har uden held forsøgt med Enterprise Manageren at få kontakt med serveren. Kan heller ikke oprette en servergroup og andre ting, jeg har læst mig lidt frem til, dog uden helt at fange ideen.

Håber nogen har lyst til at gi en hånd!
Avatar billede brynil Nybegynder
25. november 2005 - 22:26 #1
Fik hjælp fra Azero ;))