Avatar billede reginho Nybegynder
24. november 2005 - 20:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ip telefoni

Hej

Overvejer at købe en pda med indbygget microfon osv. Som jeg kan bruge til "mobiltelefon".

Er der nogen der har nogle erfaringer på området?

Mvh
reginho
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. november 2005 - 20:45 #1
Det kan du godt, men kræver så GPRS (eller en smartphone), eller Wifi.
Lad være er min holdning til det lige nu.
Pt. synes jeg det ser ud til at der er mange problemer med smartphones, og via wifi/gprs som er eksternt kort?? Nej, for dyrt med kortet og det holder ikke batteritiden, lyden osv.

Så min holdning pt. er vent og hold det adskilt lidt tid endnu.
Der er dog flere smartphones på vej.
Der er sikkert anmeldelser ude snart, og på pocketfreak.dk kommer der sikkert også info når det er.
Avatar billede ajenbo Nybegynder
09. december 2005 - 20:44 #2
Hmm jeg har en qtk2020 med tlf i, som jeg er meget glad for, jeg har ikke rigtig nogle problmer med den.
Det eneste problem jeg har haft er at den fryser et stykke tid hvis man prøver at lave et opkald uden at have tasted pin koden i starten.
Avatar billede reginho Nybegynder
17. januar 2006 - 21:22 #3
Tak for råd.. kan jeg få et par svar, så i kan dele point?
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. januar 2006 - 21:29 #4
lad gå... :)
Avatar billede reginho Nybegynder
20. januar 2006 - 14:09 #5
Du kom først Anita :)
Avatar billede reginho Nybegynder
20. januar 2006 - 14:09 #6
Annika :)