Avatar billede tuepaulsen Nybegynder
23. november 2005 - 17:53 Der er 6 kommentarer

Illustrator vil ikke lade mig gemme som .ai-format

Pludselig er min illustrator begyndt at ikke ville lade mig gemme i ai-format. Dvs. at den godt nok har endelsen .ai men jeg kan ikke vælge "illustrator document" i format listen og ikonet er et PDF-ikon!!!!!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
23. november 2005 - 18:30 #1
Har du (tænk grundigt)
-ændret noget i din grundopsætning (Indstillingerne) ?
-glemt at vælge "Save as a copy" eller "Save as" i stedet for "Save"
-åbnet og redigeret et "fremmed" dokument, som måske er sendt til dig fra én ?
(der kan være drillerier indblandet fra andres indstillinger)
Avatar billede tuepaulsen Nybegynder
23. november 2005 - 18:35 #2
Nej ingen nye tiltag!
Avatar billede hcma Novice
23. november 2005 - 18:49 #3
har du prøvet at smide pref-filen ud?
ligger typisk her:
C:\documents and Settings\dit brugernavn\Application Data\Adobe\Illustrator\AIPrefs
Avatar billede tuepaulsen Nybegynder
23. november 2005 - 18:50 #4
JA pref-filen er smidt ud. (OBS. jeg sidder med en MAC computer)
Avatar billede hcma Novice
23. november 2005 - 19:02 #5
så hopper jeg af  :o)
Avatar billede tuepaulsen Nybegynder
23. november 2005 - 19:02 #6
cool