Avatar billede linroc Nybegynder
23. november 2005 - 08:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

keyboard kan ikke lave @

Hej,

jeg fatter ikke en hat :-(

Når jeg prøver at lave et @ - kommer min printer box frem - alt andet ser ud til at virke fint.

Det er en bærbar og problemet er der også når jeg er i dok.

Er der nogen der kan hjælpe - jeg er lost.

/cartmann
Avatar billede boxer Nybegynder
23. november 2005 - 09:05 #1
Har du et eller andet program der administrerer tastaturgenveje?
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. november 2005 - 09:06 #2
Hvilke taster bruger du?
Avatar billede linroc Nybegynder
23. november 2005 - 09:15 #3
-boxer, næh

-peet49, hvad mener du - jeg bruger tastaturet helt normalt men altgr-2 giver så ikke snabela  men viser printerboxen, den med status på printeren. andre altgr kombinationer virker fint {}£$|
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. november 2005 - 09:19 #4
Se i manualen, der er nogle taster mærken med blågrå, de kan skiftes med ctrl og en anden tast.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. november 2005 - 09:37 #5
prøv evt med ctrl+alt+2 .
det er en anden måde at gøre det på.
Avatar billede linroc Nybegynder
23. november 2005 - 09:45 #6
har prøvet ctrl+alt+2 giver samme resultat - så er det vel ikke et 'fn' issue ??
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. november 2005 - 09:52 #7
Du har prøvet systemgendannelse?
Avatar billede linroc Nybegynder
23. november 2005 - 09:58 #8
jeg har kørt en sfc /scannow uden resultat
Avatar billede linroc Nybegynder
23. november 2005 - 10:47 #9
jeg fandt det. Det viste sig at der var lagt en hotkey på en shortcut til printeren.

Højreklik på en shortcut og man kan angive en hotkey....det var der så nogen der har gjort - ikke lige så nem at finde.

Tak for budene allesammen