Avatar billede sykofanten Nybegynder
21. november 2005 - 22:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gaming med 4mbit/512 stofanet ADSL

prioriteringsrækkefølge.

1) lav stabil ping
2) billigt
3) ubegrænset internet
4) relativ hurtig levering

Jeg vil bare gerne høre om der er nogen der har erfaringer med stofas adsl forbindelser, og især deres 4mbit/512 som jeg overvejer at købe.

Kan man forvente ok pingtider, eller er det ligesom deres kabellort?

Ser især gerne folk fra Århus området svare :D

http://www.stofa.dk/showpage.php?mid=16
Avatar billede zerocrash Nybegynder
09. december 2005 - 17:37 #1
Hvad forventer du af din forbindelse?? WOW eller CS/HL via Steam?? For der er STOR forskel..

"Kan man forvente ok pingtider, eller er det ligesom deres kabellort?" Kabellort vil jeg da ikke kalde det - sidder selv med kabel og mit net har skam ingen problemer eller latency-problemer
Avatar billede zerocrash Nybegynder
09. december 2005 - 17:38 #2
Drop min kommentar... læste lige din tråd igen.. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2006 - 16:13 #3
Har 1024/256 Stofanet kabellort - på gode servere ligger jeg på 25 - 30 i ping når jeg spiller CS.
Det er da vist ok...

Så mon ikke du kan bruge 4096/512 - det går jo til sidst gennem Telias servere alligevel.
Avatar billede sykofanten Nybegynder
19. marts 2006 - 21:58 #4
.