Avatar billede peque Nybegynder
21. november 2005 - 12:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Resin og ASP

Jeg har nu fået min egen webserver op og stå... Men har kun resin kørende idet jeg ikke har fået den sammensmeltning til apache til at kunne fungere ? Men er det muligt på nogen måde at sætte Resin til at køre ASP også ??? og ja hvordan.. Jeg har ikke kunne finde noget om dette inde på caucho.com men kan se via mail at det er lykkedes for nogle ???
Håber nogle kan give mig et godt svar...

THX
Avatar billede arne_v Ekspert
21. november 2005 - 12:14 #1
Resin kan ikke køre ASP.

Du kan integrere Resin med IIS og lade Resin serve JSP og IIS serve ASP.
Avatar billede peque Nybegynder
21. november 2005 - 12:26 #2
Hej Arne..

Jeg kører med Linux på serveren... Men vi snakkede sidst om også det med at få resin til at fungere sammen med Apache, men det kan ikke lade sig gøre.. Har flere der virkelig har de problemer med det, men du svarede ikke til sidst... Men jeg ville meget gerne have det til at fungere, men kan også se på din profil... at du ikke er så meget på mere (hvilket er fuldt forståeligt). Så da du har været den eneste i 6 forskellige forum ang. dette problem - har jeg næsten opgivet dette. Men har som sagt ikke kunne få det til at fungere, for ellers ville Apache vist være rimeligt nemt at få til at køre ASP, men når det ikke vil - så er det svært... Det er nu mest fordi jeg går på skole hvor vi lærer jsp programmering, og nu leger jeg med mit lille private webhotel..
Avatar billede arne_v Ekspert
21. november 2005 - 12:32 #3
ASP til Apache (SUN ASP) koster penge

ah - http://exp.dk/spm/663990

jeg plejer altid at kunne få det til at virke på mine boxe, men det kan være
djævelsk svært at få det til at virke på andres boxe med et forum eller email
som kommunikation
Avatar billede peque Nybegynder
21. november 2005 - 12:41 #4
Ja det er jo det ....  Og jeg har d.... bakset med det længe.... men er nu ved at være træt af det... så indtil videre kører det bare på Resin alene... Men kan ikke forstå når man kører deres anvisninger slavisk og totalt til linien , at det ikke virker... Men sådan er det nu engang... Jeg fik svar på mit spørgsmål så du må få nogle points...
Men hvis du en dag får tid og lyst til at hjælpe må du sige til...  jeg kan bare ikke få det til, men det er vel bare at rode noget mere med det
Avatar billede peque Nybegynder
21. november 2005 - 12:53 #5
Men send lige en mere så du kan få dine points
Avatar billede arne_v Ekspert
21. november 2005 - 12:55 #6
svar