Avatar billede lasserasch Juniormester
21. november 2005 - 01:45 Der er 1 løsning

Fejl på wireless netkort til AcerN50 Premium

Hejsa...

Har lige købt en Acer Premium N50, som har wireless netkort, bluetooth osv.

Jeg oplever at det trådløse netværkskort ikke starter korrekt ca. hver 1/3 gang PDA'en startes.

Først tænkte jeg at det måtte være noget med mit netværk, men fandt så ud af at MAC adressen står til : FF FF FF FF og Firmware version til 0.0, når jeg oplever problemerne. Slukker og tænder jeg får netværkskortet, så kommer den igen!

Nogen der har haft samme problemer, eller ved om der findes et stykke software, som kan vise MAC adressen på skrivebordet på PDA'en.

Hvis jeg bare kunne få vist MAC adressen på skrivebordet, så kan man jo hurtigt se om netværkkortet er startet korrekt!

/Lasse Rasch
Avatar billede lasserasch Juniormester
27. november 2005 - 15:35 #1
lukkes.