Avatar billede shivan Nybegynder
20. november 2005 - 12:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manglende ordbog i Office2000 / Word2000?

Jeg har lige installeret office 2000 fordi jeg gerne vil have en fransk ordbog. Men efter jeg har instaleret er der kun Dansk, Engelsk og Tysk. Jeg havde sat den til at installere alt til Word, konvertering og alt det der... Men alligevel var der ikke noget?

Kan jeg hive den ind manuelt eller downloade en fransk ordbog fra nettet et sted?

På forhånd tak
Avatar billede kol Nybegynder
20. november 2005 - 12:40 #1
Nej, den hører ikke med og skal KØBES separat.

KOL
Avatar billede hcma Novice
20. november 2005 - 13:24 #3
og kan du se hvad der medfølger af ordbøger til de enkelte sprogversioner  (det er godt nok Office2003, men det samme gælder for Office2000)
http://www.microsoft.com/office/editions/prodinfo/language/localized.mspx
Avatar billede strych9 Praktikant
20. november 2005 - 14:25 #4
De kan ikke købes separat. Til det skal man købe hele Microsoft proofing tools pakken hvor man får stavekontroller på alle sprog.

Fransk stavekontrol følger med til Office på engelsk. Blandt andet fordi denne pakke henvender sig til det canadiske marked hvor de også har behov for at skrive en hel del fransk.
Avatar billede shivan Nybegynder
20. november 2005 - 20:15 #5
Jeg har løst problem. Jeg downloadede bare openoffice, der kan man få ordbøger til alle sprog GRATIS! www.openoffice.org
Avatar billede kol Nybegynder
20. november 2005 - 21:07 #6
Ikke så dumt.
men kan ordbøgerne så uden videre anvendes i MS-Office?

Hilsen KOL
Avatar billede shivan Nybegynder
21. november 2005 - 13:53 #7
nej de kan de ikke. Jeg skriver i Openoffice. Openoffice kan dog gemme i .doc og .rtf format med flere. Så der er ingen problemer.