Avatar billede taamas Nybegynder
21. april 2001 - 22:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike

Jeg har et problem med mit spil. Når jeg creater et spil så med det samme jeg kommer ind i banen så lukker counter strike ned.
Avatar billede okay Nybegynder
21. april 2001 - 22:39 #1
skrive den ik noget ??
Avatar billede taamas Nybegynder
21. april 2001 - 22:45 #2
Nej den går bare ud
Avatar billede nielzdk Nybegynder
21. april 2001 - 22:46 #3
Taamas prøv og gå ind i din halflife mappe og marker alt. Så vælger du egenskaber og fjerner fluebenet ved Skrivebeskyttet... Så skulle den gerne være iorden.. Ellers skriv lige tilbage
Avatar billede taamas Nybegynder
21. april 2001 - 22:50 #4
Det funger ikke .
men den siger også noget med IPX er disable under opstart
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
21. april 2001 - 23:22 #5
det er ikke ipx du kører, så der burde ikke vær nogen problemer....prøv at slette half-life+cs og install\'e det igen
Avatar billede taamas Nybegynder
21. april 2001 - 23:30 #6
Kan ikke instaler det igen fordi jeg har lånt det af en ven og han er på ferie
Avatar billede master_nemo Nybegynder
22. april 2001 - 00:07 #7
check om HL er opdateret til CS

/MN
Avatar billede maxius Nybegynder
22. april 2001 - 00:10 #8
taamas har du lånt half lige eller counter strike af en ven?
Avatar billede taamas Nybegynder
22. april 2001 - 00:16 #9
Jeg har lånt det i går. Og ja jeg er sikker på at HL er opdateret til CS
Avatar billede nielzdk Nybegynder
22. april 2001 - 03:36 #10
Taamas sørg for at der ikke er nogle skrivebeskyttede filer i hele halflife mappen plus underliggende mapper. Fejlen kan opstå hvis du har trukket Halflife - Counterstrike mappen direkte fra en af dine venner\'s cdrommer... Men prøv at gør sådan at ingen filer er skrivebeskyttet..
Avatar billede freddyf Nybegynder
22. april 2001 - 04:00 #11
Format c: /q
Avatar billede taamas Nybegynder
22. april 2001 - 11:29 #12
Nielzdk  det funger
Avatar billede nielzdk Nybegynder
22. april 2001 - 15:22 #13
Det var så lidt Taamas.. Sku det være en aden gang.