Avatar billede yaris Praktikant
14. november 2005 - 13:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slå sidefod /autotekst fra

Hej eksperter jeg har et lidt træls problem. Ude på arbejde har jeg oprettet nogle sider med etiketter i word 2000 men den står sit at vise dokument sti i sidefod og det gør at den sidste række etiketter ikke kan være på siden, jeg mener at det kan slåes fra men jeg kan ikke huske hvor.
Avatar billede razmataz Nybegynder
14. november 2005 - 13:59 #1
Vis/Sidefod og hoved eller hvad det nu hedder, og så sletter du dem bare
Avatar billede razmataz Nybegynder
14. november 2005 - 14:00 #2
Du kan evt justere margin lidt for at skabe ekstra plads under filer/sideopsætning.