Avatar billede jmc Nybegynder
12. november 2005 - 15:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

er det tilladt af deeplinke?

Jeg søger nogle gode kommentar ud over dem man kan finde ved at google deeplink.

Jeg tænker på f.eks. at hente priser ind uden at spørge udbyderne af produkterne.

afventer spændt jeres kommentar
Avatar billede jmc Nybegynder
12. november 2005 - 15:17 #1
Det er faktisk hvad www.froogle.com på en måde gør.
Avatar billede fxj Juniormester
12. november 2005 - 17:09 #2
Hej

Check http://vertikal.dk/a121
De har masser af læsestof om deeplinking
Avatar billede fxj Juniormester
12. november 2005 - 17:10 #3
ved at klikke på nøgleordene i højre side får du mere læsestof
Avatar billede jmc Nybegynder
12. november 2005 - 23:59 #4
Hej fxj
Det var også endnu dybere end dette jeg havde i tankerne. Faktisk at man henter noget kode fra en anden side og viser det på sin egen. f.eks at sætte en side op med priser på biler som du henter fra diverse online bilauktioner.
Med mange software pakker og server apps er det muligt at læse og PARSE html sider og det er ret enkelt at sætte et offset eller lede efter nogle tegn for herefter at trække noget data ud og bruge informationen sammen med data fra andre sider på ens egne sider. Der er vist ikke noget som dækker dette emne på dine links?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. november 2005 - 00:10 #5
"uden at spørge udbyderne af produkterne" - nogen speciel grund til at du ikke vil spørge dem? Du er ude i et område, hvor du anvender andres materiale med deres ophavsret på din egen side. Det er høfligt at spørge. Og jeg tror man sparer på advokatregninger siden hen.  ;)
Avatar billede jmc Nybegynder
13. november 2005 - 00:40 #6
Du har ret, vi spørger dem og ser hvad de siger til at udgive deres produkter.
tak for hjælpen, har du noget imod at fxj modtager poinst eller vil du have 50% er det ok, eller andet foreslag?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. november 2005 - 09:18 #7
Jeg samler ikke på point, tak.