Avatar billede ocin Nybegynder
21. april 2001 - 18:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med Corel Linux Installation

installationen booter fint og kører et stykke tid. Når så det grafiske installationsprogram skal startes tilter skærmbilledet. Installationen fryser ikke da jeg kan kører rundt med musen hvilket medfører at der sker en ændring i det tiltede skærmbillede. Desværre er det umuligt at læse hvad der står. Hvad gør jeg? Har et asus 7100 geforce MX grafikkort.K6III 400, Asus P5AB-bundkort.
Avatar billede dar Nybegynder
21. april 2001 - 18:05 #1
Få dog noget ordenligt linux. Hvis du har en ok internetforbindelse kan du jo downloade og brænde det. Hvis ikke, ja så offer dog de 300 kroner det koster, på at få noget der virker.
Avatar billede anott Nybegynder
22. maj 2001 - 19:35 #2
Jeg tror ikke dit grafikkort er understøttet. Tjeck selv på http://linux.corel.com/products/linux_os/hardware.pdf
Så jeg må give dar ret. Du bliver nok nødt til at se dig om efter en anden distro.