Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
11. november 2005 - 12:35 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Windows mobile 2003

Jeg har netop købt en ny PDA, problemet er at den er født med Windows mobile 2003 second edition, hvliket mit TomTom 3 ikke kan køre med.
Er der nogen muligheder for at nedgradere til første version af mobile 2003 - eller opdaterer tomtom?
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2005 - 12:40 #1
TT3 skulle meget gerne kunne køre på 2003SE.
Hvad melder den af fejl?
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2005 - 12:41 #2
Opdateringer til TT finder du på deres side tomtom3.com
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
11. november 2005 - 12:55 #3
Fejl:

"Programmet virker muligvis ikke da det ikke under støttes af windows mobile 2003 SEE"
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2005 - 13:00 #4
Går ud fra at det er på PDAen du får den besked?
Virker den så?
Får selv den besked på mange programmer uden at der er noget der.
Hvilken PDA har du?
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2005 - 13:04 #5
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
11. november 2005 - 13:04 #6
Det er en Mio 168 - Men tomtom virker ikke, ved åbning af tomtom meldes:
Du har ikke installeret nogen kort, men det har jeg altså.
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2005 - 13:14 #7
mio168 er kun 2003 så vidt jeg husker og ikke SE.
Tror det er en fejl og kræver at du installerer helt forfra - TT min - måske mere.
Har selv haft Mio168 med TT3 så der må være sket en fejl i installationen.

Hvis det ikke hjælper, og andre ikke reagerer herinde, så prøv en af de mange danske TomTom-forumer.
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
11. november 2005 - 13:17 #8
Det står også på kassen:

Software windows mobile 2003 SEE
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2005 - 13:31 #9
Ja, så må det jo være rigtigt nok - men blot at det var 2003.
Men hvis de ting ikke virker ved jeg ikke - men det er kompatibelt.
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
11. november 2005 - 13:33 #10
Vi kan vel bare konstatere endnu engang, skod Microsoft.
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2005 - 13:40 #11
Yeps - selvom man laver en hardreset kan den lave stor forskel på det ser sker bagefter.
Har i okt. faktisk installeret Navigon på Mio168 - og nej, den fejler bare.
DET har den ikke gjort før.
Men det samme oplever jeg med andre programmer på HPen også, så det er ikke kun Mio der gør det :\
Hvis du ikke har andet på, så kan du evt. smide en hardreset på - hvis det ikke har betydning for din registrering af TT.
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2005 - 13:41 #12
Men som sagt - tjek de danske TT-forumer ud - der er 3-4 så vidt jeg lige ved.
Måske der er nogle der har prøvet det og kan et trick.
Går ud fra at du har smidt 3.07 eller en af de andre updates på også.
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
11. november 2005 - 13:44 #13
Jo har inst. 3.07 hjælper bare ikke.
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
20. marts 2006 - 11:56 #14
Lukker