Avatar billede splitbus Nybegynder
11. november 2005 - 00:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Email udbyder lukket, så Hva' nu ?

Hej

Min email udbyder er tilsyneladende uden varsel lukket (.ly)

Hvad gør jeg nu ?
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
11. november 2005 - 00:44 #1
finder en ny er vel det umiddelbare svar.

kan du specificere lidt nærmere hvad det er du vil have hjælp til?
Avatar billede splitbus Nybegynder
11. november 2005 - 01:01 #2
Jeg har ikke kunnet hente post hele ugen og ville bare vide om det var muligt at flytte udbyder, så jeg ihvertfald fremover kan bruge min email igen.

rs.ly er købt hos lydomains.com

Har tidligere forsøgt at flytte rs.ly til surftown.dk men da de ikke understøtter et karekters email (l@rs.ly) er det midlertidigt droppet.
Da jeg skulle flytte til surftown skulle der ændres nogle DNS
Er det det der skal til ?
Avatar billede krohn Praktikant
11. november 2005 - 01:15 #3
Hvis det er dig der ejer domænet så kan du give f.eks.surftown lov til at ændre de dns oplyninger så det peger hen til deres server
Avatar billede krohn Praktikant
11. november 2005 - 01:17 #4
Hvor mange mail adresse er det det drejer sig om?, kan muligvis hjælpe dig, hvis du kan, så kan du maile mig på mail(at)6pm.dk
Avatar billede splitbus Nybegynder
11. november 2005 - 01:18 #5
Næste problem er så at jeg ikke kan huske DNS der skulle ændres, men surftown sagde til mig at jeg skulle bede lydomains om at ændre DNS, det er jo lidt svært nu :-(

Kan jeg finde DNS somewhere ??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. november 2005 - 09:25 #6
Prøv at læse lidt på http://nic.ly/
Avatar billede ttopholm Nybegynder
11. november 2005 - 10:02 #7
Et hurtigt gæt ville være at domænet ikke er registreret, ifølge nic.ly
Avatar billede ttopholm Nybegynder
11. november 2005 - 10:02 #8
men det ser også ud til lydomains.com er nede...