Avatar billede popstar Nybegynder
10. november 2005 - 10:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skifte sidehoved midt i dokumentet

Hejsa

Jeg har to dokumenter som jeg gerne vil have sat sammen, men de har hvert sit sidehoved. Kan det lade sig gøre?

(Jeg bruger office 2003)
Avatar billede popstar Nybegynder
10. november 2005 - 10:23 #1
Der står: Sidehoved 2 - "sammen som forrige" - Det skal vel laves om til "forskellig fra forrige" eller noget i den stil?
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
10. november 2005 - 10:39 #2
Klik på knappen "samme som forrige" så den er "slukket".
For at lave forskellige sidehoveder i ét dokument, er du nødt til at lave en ny sektion.
Avatar billede popstar Nybegynder
10. november 2005 - 10:47 #3
Hvor er den knap??
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
10. november 2005 - 10:54 #4
Går du i sidehoved/fod er der en tilhørende værktøjslinje. Knap nr. 5 fra venstre.
Avatar billede popstar Nybegynder
10. november 2005 - 12:17 #5
Tak - Det var dog ikke knap nr. 5.