Avatar billede nph12 Nybegynder
08. november 2005 - 23:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sotrere litteraturliste efter forfatters efternavn II

Hej
Jeg kan godt sortere en litteraturliste efter en forfatters efternavn.

Kan man lave noget, så hvis der er flere forfattere på en bog, at Word selv finder ud af hvordan forfatterfelttet skal stå? Her tænker jeg på, at man kunne indtaste alle forfatternes fulde navne, så Word selv finder ud af hvilken forfatter som skal stå først.

Altså Word skal på baggrund af de indtastede forfattere selv skrive hvordan det skal stå i forfatterflettet i litteraturlisten.
Avatar billede nph12 Nybegynder
09. november 2005 - 18:35 #1
Litteraturlisten skal sorteres enten efter vancouver eller harvard standard. Man skulle findes begge på dette site:
http://www.library.uq.edu.au/useit/

Hvis man kunne indtaste alle oplysninger, så skal Word selv skrive litteraturlisten enten efter vancouver eller harvard standarden.
Avatar billede nph12 Nybegynder
10. november 2005 - 08:58 #2
Hvordan skal jeg lave sorteringen? Kan man lave det i Word eller skal man gøre det på en anden måde?
Avatar billede nph12 Nybegynder
11. november 2005 - 16:06 #3