Avatar billede almigo Nybegynder
06. november 2005 - 18:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kender du spillet?

Hey...
Jeg leder efter et gammelt spil fra en k-cd.
Det er en demo af et arcade rumspil.
Det er svært at forklare hvad spillet handler om, så kig på
dette billede. Hvis du har spillet det vil du straks genkende det.
http://www.mooload.com/file.php?file=files/1131017728/333.JPG

Jeg vil gerne have navnet på spillet, men hvis du har demoen på cd, ville det være fint hvis du kunne sende det.
Det skulle ikke fylde mere end 2 mb.
almigo@ofir.dk

Mvh Almigo
Avatar billede pidgeot Nybegynder
06. november 2005 - 19:04 #1
Jeg kan godt huske spillet, men jeg kan ikke umiddelbart huske hvad det hedder - lad mig lige kigge mine CD'ere igennem ;)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
06. november 2005 - 19:14 #2
Det ligner spillet Critical Mass, der ligger på en gammel CD kaldet "117 af verdens bedste spil". Det ser lidt anderledes ud her, men det er muligt dit billede er fra en ældre udgave.

Jeg har lagt en kopi af programmet ud på http://birdiesoft.dk/critical.zip. Hent den og se om det ilgner den rigtige - det skulle være nok at pakke den ud og køre critical.exe.
Avatar billede almigo Nybegynder
07. november 2005 - 00:45 #3
Jep det er det...

1000 tak :)

lav lige et svar så jeg kan give dig dine velfortjente points
Avatar billede pidgeot Nybegynder
07. november 2005 - 01:36 #4
værsgo :)
Avatar billede Magn0053 Novice
09. august 2020 - 11:18 #5
Vi er kun ca. 15 år senere her. Jeg leder også efter CD'en, så hvis det er at nogen af jer på mysisk måde har filerne/CD'en ville jeg blive super lykkelig over at få dem! :D