Avatar billede detail Nybegynder
04. november 2005 - 08:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opløsning 1680 x 1250

Jeg har fået tilbudt en wide-screen, men er i tvivl om hvad der skal til for at køre 1680 x 1250 - er det noget mit grafikkort skal understøtte, eller er de de driver der er med skærmen som bestemmer.

Kikker jeg på mine nuværende skærmopsæt kan jeg max køre 1280 x 1024......
Avatar billede morten_leth Nybegynder
04. november 2005 - 09:46 #1
Det er din skærm der bestemmer det, har faktisk ikke hørt om graffikkort der ikke kan køre i en given opløsning, hvor skærmen understøttede det.

Hvis dit GFX kort er af nyere dato så er det i hvert fald ikke nogen hindring, jeg ved mit gamle Riva TNT 2, det kunne godt køre i 1280 x 1024... så mon ikke dit gfx godt kan køre 1680 x 1250...

/Leth
Avatar billede christoffero Nybegynder
04. november 2005 - 11:07 #2
Check det evt. lige om dit GFX kort kan på producentens hjemmeside eller i manualen måske, men ja som Morten siger så kan "alle" GFX kort af nyere dato det :)