Avatar billede polle16 Nybegynder
03. november 2005 - 19:55 Der er 7 kommentarer

Fil ALCXWDM.SYS

Hej nu har jeg længe prøvet og få mit lydkort til at virke efter jeg har formaterede.
På hver driver jeg prøver får jeg samme svar
''Filen 'ALCXWDM.SYS på Realtek AC97 Driver disk skal bruges'' Nogle som kan hjælpe mig?

Det er dælmende kedeligt at være ved en computer uden lyd gaab
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2005 - 20:02 #1
Har du installeret dine bundkortdrivere?
Avatar billede polle16 Nybegynder
03. november 2005 - 20:04 #2
hvordan kan man se om man har det? :(

Er en rigtig newb til sådan noget alt virker bare ikke lyd
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2005 - 20:06 #3
Det har du nok ikke så.
Der fulgte en driver CD med, da du købte maskinen, det er denne du skal bruge, sæt den i, den burde starte selv, installer så alle tilgængelige drivere.
Avatar billede polle16 Nybegynder
03. november 2005 - 20:07 #4
jamen det er ved at være en gammel computer. og alle mine cd'er er blevet væk i flytte rodet.

Kan man så slet ikke gøre andet?
Avatar billede fromsej Praktikant
03. november 2005 - 20:14 #5
Jo, du kan hente og installere Everest, så kan du finde alle oplysninger onm dit bundkort, samt højst sandsynligt link til driverne.
http://www.lavalys.com/products.php?lang=en
Avatar billede polle16 Nybegynder
03. november 2005 - 20:16 #6
Takker :) ka du ik li sende det som et svar?
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. november 2005 - 20:16 #7
du kan evt. finde din fil her, men som der skrives så er det bedst at have den originale CD til bundkortet ellers får du ikke den fulde fornøjelse af computeren.

http://www.alltheweb.com/search?cat=web&cs=utf8&q=ALCXWDM.SYS&rys=0&itag=crv&_sb_lang=pref