Avatar billede olar Nybegynder
03. november 2005 - 18:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pegefølsomme knapper vises ikke

Jeg har lavet en hjemmeside med pegefølsomme knapper i menuen. Åbner jeg siden på min PC er alt OK, men åbner jeg siden efter den er uploaded, så er alle de pegefølsomme knapper grå. Nederst i venstre hjørne af skærmen står samtidigt "Loading Java Applet Failed", opdaterer jeg siden står der "Applet fphover notinited".
Hjemmesiden indeholder en side hvor der er andre pegefølsomme knapper som virker begge steder, derfor mener jeg ikke det har noget med webhotellet at gøre.
Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede bentjuul Nybegynder
03. november 2005 - 23:06 #1
Der mangler en *.class file som du enten ikke har oploadet eller stien til den er forkert.

//bentjuul
Avatar billede olar Nybegynder
04. november 2005 - 12:34 #2
Jeg har haft slettet alt det jeg havde uploaded til webhotellet, og herefter har jeg uploaded hele sitet igen (det som virker ok på min PC), med samme negative resultat
Avatar billede bentjuul Nybegynder
04. november 2005 - 12:50 #3
Hvis du har oploadet det hele incl class filen så må det være stien til class filen i din html det er galt med - men kan du ikke lave et link til siden så der er en chance for at se din html ellers er det umuligt.

//bentjuul
Avatar billede olar Nybegynder
04. november 2005 - 13:59 #4
Linket til siden er: http://team-a.dk/sofie/
Avatar billede bentjuul Nybegynder
04. november 2005 - 14:31 #5
Så vidt jeg kan se er det denne linie det er galt med på alle knapperne
<applet code="fphover.class" codebase="../../../" width="120" height="24">
hvor filen fphover.class mangler eller din sti til den er forkert og skal ændres.
Jeg har afprøvet det ved at tage dit site ind i Frontpage, men kan ikke finde filen fphover.class

//bentjuul
Avatar billede olar Nybegynder
05. november 2005 - 16:01 #6
Jeg har prøvet at låne et andet webhotel, hvortil jeg har uploaded sitet, og her fungerer det fint - det er nøjagtigt det samme som jeg har uploaded hver gang. Siden hedder: http://www.feriehytten.com
Jeg ved ikke om det at class-filen ikke umiddelbart kan ses skyldes, at jeg har lavet menuen i en mappe for sig selv, og herfra henter rammen menuen på alle siderne.
Avatar billede bentjuul Nybegynder
05. november 2005 - 16:20 #7
Hej Olar
Ja det fungerer fint og nu kan jeg også se class filen - så hvis dit site har været opsat sådan tidligere, så må det være dit WebHotel der ikke understøtter class-filerne.

//bentjuul
Avatar billede olar Nybegynder
05. november 2005 - 17:12 #8
Det vil jeg undersøge nærmere, tak for assistancen
Avatar billede bentjuul Nybegynder
05. november 2005 - 17:24 #9
Selv tak

//bentjuul