Avatar billede pegasus72 Nybegynder
01. november 2005 - 21:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ISP database til download?

Er der en freeware ISP database et eller andet sted i kender til uden jeg skal betale?
DK men muligvis også udland..
Er til besøgsstatistik, ønsker at lagre ISP med andre brugerdata..
Avatar billede leif Seniormester
01. november 2005 - 21:28 #1
Hvad tænker du på ? Hvilke oplysninger er det du skal bruge ?
Avatar billede pegasus72 Nybegynder
01. november 2005 - 21:29 #2
Vil gerne have fat i ISP for den pågældende IP adresse der besøger mit site..
Avatar billede pegasus72 Nybegynder
01. november 2005 - 21:30 #3
Der er kommercielle løsninger men ville være rart med en gratis database jeg selv søger i...
Avatar billede pegasus72 Nybegynder
02. november 2005 - 10:43 #4
Lukker...