Avatar billede zac Nybegynder
20. april 2001 - 14:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ping OK, men kan ikke se hinanden

3 PC i netværk via hub og router. Kan gå på nettet via ADSL hver for sig, men:
De enkelte PCere kan se forbindelsen til hinanden når de ping-er hinanden, men så heller ikke mere.
Hvorfor dukker de ikke op under netværk?
Avatar billede zac Nybegynder
20. april 2001 - 14:42 #1
Alle 3 Pcere er sat til samme WORKGROUP.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. april 2001 - 14:45 #2
har du installeret printer- og fildeling og delt drevene?
Avatar billede smiske Nybegynder
20. april 2001 - 15:04 #3

  Hvilket styresystem kører de eneklte pc\'ere med???
Avatar billede €yston Nybegynder
20. april 2001 - 15:08 #4
Du kører garanteret en slags Firewall, som f.eks ZoneAlarm og så skal du lige pille ved opsætningen til det lokale netværk i dette program.
Avatar billede toppus Nybegynder
20. april 2001 - 16:43 #5
Du skal dele noget ud på hver PC\'er ellers kan de ikke se hinanden. f.eks en printer eller et drev
Avatar billede zac Nybegynder
20. april 2001 - 17:17 #6
Eyston - den tror jeg på. I hvert fald virker det nu, hvor jeg foreløbig har afinstalleret Norton Internet Security. Hvordan det så går, når jeg engang prøver at lægge den ind igen, ved jeg ikke - lige nu vil vi nyde fremskridtet!