Avatar billede miss-g Seniormester
01. november 2005 - 14:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bruger du gateway hos SMS A/S?

Nu spørger jeg her, det er snart pinligt så mange gange jeg har ringet til SMS A/S for at få forklaret ting og sager. *G*

Hvis du benytter SMS A/S - hvordan får man sine penge udbetalt? Skal man ind i Admin system og gøre noget før det sker?

Nogen der ved det?
Avatar billede nythjem Nybegynder
02. november 2005 - 12:29 #1
Hej.

Jeg er gammel kunde hos SMS A/S.

Det fungerer egentlig meget simpelt. Hver gang du får penge for din overtakserede sms ryger pengene ind hos SMS A/S. Regningerne for de overtakserede sms´er betales af kunderne, og kunderne har mulighed for at gøre indsigelser omkring de trukkede penge. Ligesom hvis du bruger dankort betaling.

SMS A/S laver en opgørelser over dine overtakserede sms´er, fratrækker deres provision / gebyr, og sender en faktura meddelelse til dig. Du skal dernæst fakturere SMS A/S det beløb der fremgår af faktura meddelelsen.

I deres administrations system laver de opgørelser, således du kan se hvor meget de skylder dig osv.
Avatar billede miss-g Seniormester
02. november 2005 - 12:52 #2
Ok.

Nu er sitet ikke online endnu. Jeg har testet lidt ved at købe et logo og en melodi, har vel brugt 23 kr. eller sådan noget? Men det er lang tid siden og vi har ikke fået noget udbetalt eller tilsendt?

Tænkte på om man skal over et vis beløb inden man modtager noget fra dem?
Avatar billede nythjem Nybegynder
02. november 2005 - 13:33 #3
Og du er sikker på du ikke er i test mode?

Det kan jeg faktisk ikke huske, jeg fik tilsendt faktura påmindelser, selv da jeg var helt nede at runde 100 DKK.

Men du er da kunde, tag da at ringe til dem!?
Avatar billede miss-g Seniormester
02. november 2005 - 14:22 #4
Jo jo - selvfølgelig kan jeg ringe til dem.

Jeg tror ikke der er noget som hedder testmode mig bekendt. Logoet er jo også købt via den iframe man indsætter på sit site, så det er jo real life.

Tak for hjælpen, jeg må hellere ringe til dem alligevel.
Avatar billede nythjem Nybegynder
02. november 2005 - 15:41 #5
Velbekomme, og tak for point.. :)