Avatar billede larsrr Nybegynder
01. november 2005 - 13:53 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan opretter jeg en gæstebog i FP 2003

Hey

Jeg bruger frontpage og vil gerne oprette en gæstebog. Derfor har jeg søgt en masse rundt og fundet en masse svar både her inde og på google. Men intet af det kan jeg bruge syntes jeg. Jeg vil ikke have en gæstebog ved et andet firma som åbner i et nyt vindue. Det skal være på min egen side, da jeg ved mit webhotel understøtter det. Jeg har læst nogle steder at funktionen gæstebog ligger i Frontpage, men jeg kan ikke finde den. Hvor er den?? Jeg har Frontpage 2003 DK.
Avatar billede smkr Nybegynder
01. november 2005 - 14:36 #1
Hej

Du skal ind under side skabeloner og der vælge Gæstebog. Derefter kan du begynde at tilpasse siden.
mvh Sten
Avatar billede larsrr Nybegynder
01. november 2005 - 15:01 #2
Det er også det jeg har læst et sted, men kan ikke finde side skabeloner. Hvor finder jeg det??
Avatar billede flintstone Novice
01. november 2005 - 17:09 #3
Gå op i "Filer" og vælg ny side. I menuen til højre, vælg " Flere sideskabeloner". Så ligger den under "Generelt".
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. november 2005 - 17:50 #4
ellers få en på nettet, gratis..O)..?
http://www.webguestbook.com/
Avatar billede larsrr Nybegynder
01. november 2005 - 20:56 #5
Tak for det!!! Det syntes jeg ikke lige var til at finde!

Smid et svar flintstone. Er mener det er ok i deler... ;-)

Ved i eventuelt hvordan man vender kommentar rækkefølgen, så den sidste kommentar står øverst. Har lige fået det der remote user væk. Det er da pjat... Så har jeg gjort så folk kan skrive deres navn i et felt.
Avatar billede larsrr Nybegynder
01. november 2005 - 21:10 #6
Jeg fik den vendt om... Nice! Men flintstone smid et svar...
Avatar billede flintstone Novice
02. november 2005 - 15:40 #7
Svar c",)
Avatar billede jgflash Nybegynder
18. november 2005 - 11:04 #8
Hvorda fik du vendt komentar rækkefølgen om?