Avatar billede web_freak Nybegynder
01. november 2005 - 11:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan man kontrollere 'Access data sources across domains' i JS?

Kan man kontrollere om følgende:

Tools -> Internet Options -> Security -> Custom Level, and enable  the 'Access data sources across domains' option under Miscellaneous.

er sat til, ved side indlæsning?
Avatar billede jonashn Nybegynder
01. november 2005 - 13:44 #1
Det kan jeg ikke forestille mig.
Jeg vil gå så vist som til at sige nej :)

IE er MEGET sikker (man kan slå cookies fra osv), og jeg har aldrig hørt om noget sådant som du taler om
Avatar billede jonashn Nybegynder
01. november 2005 - 13:44 #2
*vidt :D
Avatar billede olebole Juniormester
01. november 2005 - 14:03 #3
<ole>

Det kunne ellers være meget smart. Så kunne man da i hvert fald oplyse dén bruger om, at han ikke behøver sidde og vente på en Nobelpris  :D

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
01. november 2005 - 14:08 #4
web_freak >> at slå det fra, svarer til at køre 200 km/t i modsat retning på motorvejen - med bind for øjnene. Det er der forhåbentlig ingen, der slår fra  :)

- men du kan jo altid teste, om du kan få lov til at lave crossdomain data-access og fange fejlen. Kan du, er det slået fra  :)
Avatar billede web_freak Nybegynder
04. november 2005 - 08:37 #5
Hvis jeg bruger : new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP") for at teste om: getResponseHeader("Last-Modified") er ens med den dato jeg har i db'en, så er jeg da nød til at gøre det med de indstillinger, er jeg ikke?(olebole).
Hvorfor er det som at "køre 200 km/t i modsat retning på motorvejen"?
Avatar billede olebole Juniormester
04. november 2005 - 09:22 #6
Jeg kender ikke én eneste, der har mod til at tillade scripting gennem mail-klienter - og _abslout_ ikke ActiveX. Det er da jo tigge om at blive inficeret med virus ... og det, blot til en begyndelse.

Står det, der ikke allerede, burde det stå på anden linje i forordet til "Håndbog i websikkerhed for absolutte begyndere"  :)
Avatar billede web_freak Nybegynder
25. november 2005 - 12:22 #7
Jeg lukker
Avatar billede web_freak Nybegynder
25. november 2005 - 12:22 #8
NU