Avatar billede Slettet bruger
01. november 2005 - 10:05 Der er 1 løsning

Hvordan med Windows Server 2003?

Hejsa

Jeg er begyndt med Windows Server 2003! Herpå bruger ligesom førhen også IIS (den version der er derpå som standard). Før brugte jeg den IIS som er på Windows XP...

Men jeg er stødt ind i et problem.
Når jeg for eksempel skal lave en database-connection må min sti til databasen for eksempel ikke se sådan her ud: "../../../db.mdb". Altså den må ikke gå til nogle af de forrige mapper.

Gør den det alligevel kommer den med en fejl om at det ikke tillades. Hvordan kan man ændre det i IIS´eren til Windows Server 2003, sådan at dette netop tillades?
For dette tillades som standard i den IIS´er som følger med Windows XP...

Med venlig hilsen
Dan
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2005 - 09:09 #1
Har selv fundet svaret...

Lukker spørgsmålet...!

Svar: IIS-Admin --> Website --> Hjemmemappe --> Konfiguration

\Dan