Avatar billede Slettet bruger
01. november 2005 - 09:51 Der er 2 løsninger

Læse MS IIS' eventlog

Jeg har fået tilsendt en IIS eventlog. appl_20051015.evt

Findes der et program eller applikation, der kan præsentere denne fil på en overskuelig måde?
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. november 2005 - 10:20 #1
Ja Microsoft Log parser er lavet til bl.a. dette, jeg har skrevet en artikle om programmet, du får lige et link
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. november 2005 - 10:21 #2
Læs den grundigt med brug af indputformatet EVT og de forskellige outputformater samt -h for at få at vide hvilke muligheder der er i de enkelte formater, kan du faktisk præsentere din log grafisk m.m.

http://www.eksperten.dk/artikler/735