Avatar billede moso Nybegynder
31. oktober 2005 - 16:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg se en anden brugers kalender?

Jeg har netop installeret Office 2003 og har oprettet to brugere,
men jeg vil gerne have mulighed for at se kalenderen for alle brugere uden at skulle skifte bruger. Kan man ikke importere en kalender fra en anden bruger?
Avatar billede krydset Nybegynder
31. oktober 2005 - 16:13 #1
har du ikke mulighed for at trykke på dele kalender....
Avatar billede krydset Nybegynder
31. oktober 2005 - 16:13 #2
evt se delt kalender
Avatar billede moso Nybegynder
31. oktober 2005 - 16:16 #3
?
Avatar billede moso Nybegynder
31. oktober 2005 - 16:17 #4
Jeg kan trykke på Åbn en delt kalender, men så får jeg denne fejl:
der er ikke forbindelse til Microsoft Exchange Server. Outlook skal være online eller have forbindelse for at kunne udføre handlingen
Avatar billede moso Nybegynder
31. oktober 2005 - 16:34 #5
Faktisk kan jeg slet ikke komme i kontakt med smtp eller pop-3 server. Jeg ved ikke hvad der er i vejen...
Avatar billede moso Nybegynder
31. oktober 2005 - 17:10 #6
Det hjalp med en genstart. Jeg kan dog ikke finde ud af hvordan jeg kan komme til at se en anden brugers kalender?
Avatar billede z1terapi Nybegynder
31. oktober 2005 - 23:01 #7
For at dele kalender:
gå ind i din kalender, vælg share my calender nederst til venstre.
Vælg fanen "Permissions", add "mailgruppe", sæt permissions til Reviewer og klik ok.

For at se kalender:
Klik "open a shared calender" nederst til venstre, og vælg fra listen hvem du vil se.
Dennes kalender åbner sig nu ved siden af din egen, og du lukker den igen ved at fjerne fluebenet.

mvh Thomas
Avatar billede moso Nybegynder
23. maj 2006 - 23:21 #8
Lukker