Avatar billede kornum Nybegynder
31. oktober 2005 - 15:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sidehoved/Sidefod layout problemer

Hejsa experter..

Sidder lige og arbejder med layoutet på en rapport. Jeg har et par sider som er liggende i dokumentet, hvor sidehoved/sidefod kommer til at stå lodret i rapporten når den udskrives.

Er det ikke muligt at få sidehoved/Sidefod på de korte sider af siden :) - ALtså forstå mig ret, dvs. sidehoved og sidefod altid er på den led af A4 arket der er ca. 21 cm..

Glæder mig til at hører fra jer...
Avatar billede hcma Novice
31. oktober 2005 - 15:28 #1
kan du ikke indsætte selve teksten i en tekstboks og så vende teksten der og lade sidehoved/-fod være som normalt
Avatar billede kornum Nybegynder
31. oktober 2005 - 15:30 #2
Jow det lyder som en alternativ løsning på problemet... Lyder alletiders..

Men kan man ikke gøre det lettere måske?
Avatar billede hcma Novice
31. oktober 2005 - 15:33 #3
jeg kender ikke en lettere måde, men måske andre ....
her er alligevel et svar
Avatar billede kornum Nybegynder
31. oktober 2005 - 15:34 #4
Yes det er finno, du ska nok få lidt point for det :) - Men lader den lige stå åben lidt endnu....
Avatar billede frkhansen Nybegynder
31. oktober 2005 - 19:36 #5
Bare et input : var det ikke nemmere at gøre det omvendt, dvs. lave sidehovedet på den pgl side i en tekstboks i stedet for hele teksten ? Der er jo sektionsskift i og med at du har lagt siden ned (så at sige), så du kan bare lade være at lade sidehovedet fortsætte fra de foregående sektioner.
Avatar billede kornum Nybegynder
31. oktober 2005 - 19:38 #6
Jow det ville vel os gøre det :)

Takker for hjælpen, smid et svar frkhansen.. Så deler dig og hcma pointene...

Tak for hjælpen, troede bare man kunne vha. et flueben eller lign..
Avatar billede frkhansen Nybegynder
31. oktober 2005 - 19:50 #7
Det er sødt af dig, men nej tak, jeg skal ikke have nogle af pointene. Jeg bryggede bare videre på hcma's svar :-)
Avatar billede kornum Nybegynder
31. oktober 2005 - 19:55 #8
Bare iorden.. Så er det lukket og slukket :)