Avatar billede elou Nybegynder
29. oktober 2005 - 19:57 Der er 8 kommentarer

Program til at bruge sit TV-In?

God aften.

Jeg står og skal bruge et program så jeg kan bruge mit TV-In. Jeg har fået et program med til det, men hver gang jeg vil installére det genstarter min computer. Programmet hedder WinFast.

Kender I andre programmer som muligvis vil virke til min computer?

På forhånd tak.

God aften.
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 20:00 #1
nu er du 100% sikker på det ikke er en tv udgang ikke ? (men er det et vivo kort, skal vi vide hvliken model det er, da det er ret vigtigt at vide *S*)
Avatar billede elou Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:14 #2
Jeg ved ikke hvilken model det er, men er ret sikker på at det er et TV indgang, da jeg kan sætte et normal fjernsyns-stik i og der følger en fjernbetjening med til :)
Avatar billede elou Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:24 #3
Jeg tror det er et Leadtek WinFast TV 2000XP Deluxe.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. oktober 2005 - 14:28 #4
Fulgte der ikke et program med på driver cd'en?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. oktober 2005 - 14:31 #5
Hvis det er det kort du tror, så ser det ud som dette og der står på det hvilket kort det er: http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_tv2000xp_deluxe_2s.jpg

Undersøg venligst dette, eller lad os se billeder af dit kort!
Avatar billede elou Nybegynder
30. oktober 2005 - 15:08 #6
Mit kort er  Leadtek WinFast TV 2000XP, Har fået billede på det, men nu virker lyden ikke. Kan I hjælpe?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. oktober 2005 - 05:31 #7
Lyden skal formentligt igennem dit lydkort, se manualen!
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:14 #8
brug for mere hjælp ?