Avatar billede martinhrj Nybegynder
28. oktober 2005 - 17:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kædet worddokument på mere end én side

Jeg har været så smart (troede jeg), at jeg har oprettet et worddokument, hvor jeg har kædet hvert afsnit til en anden fil. Hver gang jeg så ændrer i den enkelte fil, bliver det jo opdateret i "main-filen". Skide smart!!!

Men nu har jeg fået skrevet lidt på det hele... og har fundet ud af, at når et af de kædede dokumenter fylder mere end én side, så bliver kun den første side vist i "main-filen". Og det er jo ikke holdbart!!!

Er der nogen der kender en workaround til dette problem?

På forhånd tak!
Avatar billede rvm Nybegynder
29. oktober 2005 - 13:04 #1
Du skal i stedet bruge Hoveddokument/underdokument - det er den funktion som er indbygget i Word til netop din problemstilling.
Avatar billede martinhrj Nybegynder
29. oktober 2005 - 14:40 #2
Ok, det lyder interessant! Jeg prøver lige at se hvad jeg kan finde omkring det og vender så tilbage. Tak for svaret...
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2005 - 21:52 #3
Hvordan kæder du til et andet dok?
Avatar billede martinhrj Nybegynder
01. november 2005 - 07:52 #4
Det var simpelthen lige hvad jeg havde brug for! Det tog godt nok lige lidt tid, at vende sig til... men det er faktisk ret smart!

Tak for svaret igen, rvm.

Hans-Jensen: Når du vælger en dispositionsvisning, kommer der en ekstra værktøjslinie frem. Der klikker du på "indsæt underdokument", og så kan du vælge det dokument du vil kæde til.