Avatar billede boxer Nybegynder
28. oktober 2005 - 13:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et rigtigt dumt spørgsmål :o)

Når jeg går ind i mit pointregnskab, kan jeg se at der er noget der hedder bannerklik.

Hvad skal det betyde? Jeg har da prøvet at klikke på et par bannere, men har ikke modtaget nogen point for det.

MvH
Boxer
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. oktober 2005 - 13:29 #1
det er gammel strøm, i sin tid, fik man 1 point hver gang man trykkede på et af ekspertens reklamebannere. dette princip er dog standset, for længe siden, men da der stadig er gamle brugere der har bannerklik point figurere begrebet stadig i pointregnskabet
Avatar billede boxer Nybegynder
28. oktober 2005 - 13:52 #2
Takker bufferzone :o)
Avatar billede fromsej Praktikant
30. oktober 2005 - 18:13 #3
Lukketid?*G*
Avatar billede boxer Nybegynder
30. oktober 2005 - 18:22 #4
*lol* Jeg har faktisk tænkt på det idag.

Fromsej > Du ved vel godt at det iflg. reglerne er forbudt at komme med irrelevante svar? ;o)
Avatar billede fromsej Praktikant
30. oktober 2005 - 18:25 #5
Ja, undskyld og tak for point. ;-)
Avatar billede boxer Nybegynder
30. oktober 2005 - 18:47 #6
Det var så lidt :o)