Avatar billede mollernielsen Nybegynder
27. oktober 2005 - 21:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

private ip adresser i lan

Har en Topcom router WBR 611, denne er koplet til ADSL modem for dynamisk ip til Internet.Til routeren er ansluttet 4 datorer, de skulle hver have deres egen ip adress og netmask,hvordan skal man gøre det. Stor tak til alle I er dygtige.
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 21:41 #1
normalt for de dem tildelt automatisk, er DHCP aktiveret på dine computere ?
Avatar billede karser Nybegynder
27. oktober 2005 - 21:42 #2
Du skal aktivere DHCP på din router! Kig i manualen, for at se hvordan!

Sig til, hvis du sidder fast!
Avatar billede karser Nybegynder
27. oktober 2005 - 21:42 #3
34 sek. Damn! ;o)
Avatar billede mollernielsen Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:12 #4
jo jeg har DHCP på routeren, men jeg vil give hver pc deres egen ip adress så den kan kontaktes udefra.
Avatar billede mollernielsen Nybegynder
10. november 2005 - 20:07 #5
jeg lukker jeg fik ikke svar på mit spørgsmål.
Avatar billede mollernielsen Nybegynder
11. november 2005 - 17:20 #6
prover igen at lukke
Avatar billede screem_brille Novice
21. november 2005 - 09:52 #7
det var jo ikke hvad du spurgte om, men fint du kan lukke det igen