Avatar billede cyber-bob Nybegynder
26. oktober 2005 - 17:47 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Verbatin DVD+R 16x Fejlbrænding

Jeg har lige invisteret i Verbatin DVD+R 16 x skiver til min Pioner DVD 107 brænder. Men når jeg brænder med dem vil min brænder ikke lukke dem og melder fejl ved slutningen af brændingen.

Bruger pioneers nyeste firmware til min brænder
Bruger nero 6.6.013

Har tidligere brugt verbatin 8x dvd+r

Nogle der har et godt foreslag til hvad der kan være galt.
Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2005 - 17:51 #1
Hvor mange har du fejlbrændt?
Avatar billede sardinen Nybegynder
26. oktober 2005 - 17:52 #2
Prøv at sætte brændehastigheden ned.
Avatar billede cyber-bob Nybegynder
26. oktober 2005 - 18:10 #3
Har brændt en 6-7 skiver ved både 4x og 2,4x med samme resultat

kan ikke brænde i 8 gange som brændere ellers understøtter
Avatar billede cyber-bob Nybegynder
26. oktober 2005 - 18:31 #4
Har brændt en 6-7 skiver ved både 4x og 2,4x med samme resultat

kan ikke brænde i 8 gange som brændere ellers understøtter
Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:05 #5
En dårlig sending DVD'er måske. Har du en ven der kan prøve at teste en af dem?
Avatar billede cyber-bob Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:08 #6
Det var jo selvfølgelig en mulighed for at prøve.
Avatar billede kick Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:15 #7
Hvad er det du skal have Brændt???
Avatar billede sardinen Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:20 #8
Kick, hvis der er noget galt med skiverne eller brænderen, kan det da være ligemeget, hvad det er, han skal have brændt :-)
Er du sikker på, at din brænder kan kapere 16x skiver?
Avatar billede cyber-bob Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:23 #9
Ifølge Pioneer side skulle den kunne skrive på dem med 2,4 & 4 x speed men uden held
Avatar billede sardinen Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:25 #10
Jo, men det kan jo være, at den slet ikke kan skrive på 16x medierne, det var det, jeg tænkte :-)
Avatar billede cyber-bob Nybegynder
26. oktober 2005 - 19:28 #11
Det jeg mentet var at ifølge Pioneer skulle den kunne brænde på 16x skiver med 2,4 & 4 x speed :-) Men derfor er det jo ikke sikkert det er jo ikke nyeste model ;-)
Avatar billede cyber-bob Nybegynder
28. oktober 2005 - 23:27 #12
Fandt selv en løsning på problemet, det var brænderen der ikke understøtter disse medier, det hjalp med en ny pioneer 110D
Avatar billede sardinen Nybegynder
28. oktober 2005 - 23:30 #13
"Fandt selv en løsning"? Undskyld men... Kommentar: sardinen  26/10-2005 19:20:03 og Kommentar: sardinen 26/10-2005 19:25:10
Avatar billede boxer Nybegynder
28. oktober 2005 - 23:35 #14
Det sad jeg faktisk også og tænkte på.
Avatar billede sardinen Nybegynder
28. oktober 2005 - 23:38 #15
Nå pyt, jeg samler alligevel ikke på point, men jeg vil i hvertfald påstå, at det var mig, der ledte dig til løsningen. :-)
Fortsat go' aften.
Avatar billede cyber-bob Nybegynder
29. oktober 2005 - 00:28 #16
Undskyld, er ikke så meget inde i dette system da det er første gang jeg bruger det, men kan man ikke kun give point til dem som har skrevet svar? og ikke til kommentar
Avatar billede sardinen Nybegynder
29. oktober 2005 - 00:35 #17
Det er ikke så meget det. Du kunne have bedt om et svar. Men det der harmede mig en smule er, at du siger at du selv fandt en løsning, og det er - efter min mening - ikke korrekt. Men som sagt PYT - jeg samler ikke på point - så du er tilgivet :-)
Avatar billede cyber-bob Nybegynder
29. oktober 2005 - 00:44 #18
Det går jo lidt for hurtigt en gang imellem ;-) Men vil da gerne oprette en ny tråd hvor jeg med glæde vil tildele dig de point som du har fortjent :-)
Avatar billede sardinen Nybegynder
29. oktober 2005 - 00:46 #19
Pænt af dig :-) Men nej tak - samler som sagt ikke på point :-) Og fejl KAN ske, så tag du den bare med ro. :-)
Sardinen.