Avatar billede beesuit Nybegynder
26. oktober 2005 - 14:30 Der er 2 kommentarer

Nokia 3230 - Vibrator ved SMS

HEJ..

Når min tlf. er på lydløs kan jeg ikke få den til at vibrere, når den modtager sms?
Den vibrer, når jeg modtager opkald.
Jeg er aktivtiveret virbratoren i profil menuen.

Håber på hjælp.

Lars
Avatar billede enriko Nybegynder
27. oktober 2005 - 21:51 #1
hej lars.. jeg er den heldige ejer af en 3230.  det har faktisk også undret mig hvorfor det ikke kunne virke sådan

men det kan du ikke få den til virke i helt lydløst situtaion.

så derfor har jeg sat sms tonen til en bip lyd. så  hvergang jeg få en sms så biper den og min vibrator virker .

jeg har prøvet alt det andet uden at det lykkedes
Avatar billede enriko Nybegynder
30. oktober 2005 - 18:36 #2
er din tlf også en anelse langsom når man skal skrive en sms og  man modtager en sms til?

jeg synes den er lidt langsom i menuerne osv..