Avatar billede Hans Frederik Novice
25. oktober 2005 - 21:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Punktummer i tittel

Da jeg ville oprette et spørgsmål omkring mappenavn med punktummer (se http://www.exp.dk/spm/659082), kunne jeg ikke få lov at kalde spørgsmålets tittel for

"..." i slutning af et mappenavn

Jeg fik at vide at dette ikke beskrev mit problem. Det synes jeg er ret latterligt, eftersom jeg synes at denne tittel er yderst beskrivende for mit problem!
Avatar billede snowball Novice
25. oktober 2005 - 21:05 #1
I visse (få) tilfælde kan det være fint at kunne skrive noget i den stil i titlen, men årsagen til at man ikke kan gøre det, er for at folk ikke opretter spørgsmål som f.eks. "hjææææælpp!!!!!!" og "hvordan gør man??????" hvilket jo ikke er ret pænt at se på :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. oktober 2005 - 21:09 #2
Avatar billede Hans Frederik Novice
25. oktober 2005 - 21:24 #3
snowball -->> Kan man ikke gøre det på en mere hensynsfuld måde, f.eks. ved at lade brugeren godkende f.eks. "..." i stedet for bare at forbyde det med det samme.

majsmarken -->> ja, det er også det link der er i mit spørgsmål : )
Avatar billede snowball Novice
25. oktober 2005 - 21:26 #4
Det er en glidebane at begynde og tilføje undtagelser til regler, for så ender man blot med at "alt" alligevel bliver tilladt ;)
Avatar billede Hans Frederik Novice
26. oktober 2005 - 06:35 #5
Ja, men det er ingen skam at erkende at man har lavet reglerne for stramme.
Avatar billede Hans Frederik Novice
22. marts 2008 - 08:21 #6
Vi kommer vidst ikke videre i denne sag.