Avatar billede newyork Nybegynder
25. oktober 2005 - 19:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fejl i frontpage

Hej.

For et stykke tid siden besluttede jeg mig for at lave en hjemmeside for min gamle klasse. Jeg valgte at bruge Frontpage da dette program er rimelig simpelt, desværre har det vist sig at vores forum ikke er speciel stabil. Det virkede godt nok i starten, men så begyndte den at flytte lidt rundt på indlæggenes navne. Dette problem har jeg dog (måske) løst, men nu er et andet problem opstået. Folk kan ikke mere besvare indlæg, eller rettere sagt, NOGLE folk kan ikke mere besvare indlæg. For når de trykker besvar så siger den:

"FrontPage Error.
User: please report details to this site's webmaster.

Webmaster: please see the server's system log for more details."

Da jeg ikke er speciel øvet i, hvordan sådan en hjemmeside virker, vil jeg høre, om der er nogen som er bekendt med problemet eller ved, hvordan man afhjælper problemet?

Det skal dog siges, at jeg sagtens kunne besvare indlæggene, inden jeg for to dage siden geninstallerede XP. Men efter jeg har gjort dette, har jeg heller ikke haft mulighed for at besvare indlæg.
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. oktober 2005 - 20:46 #1
Måske har det noget, at gøre med kookies
Avatar billede olebole Juniormester
26. oktober 2005 - 03:13 #2
<ole>

FrontPage _er_ en fejl. Lad den aldrig komme nærheden af kode, du tager bare en smule seriøs ... det kan næsten kun ende i ærgelser  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede newyork Nybegynder
28. oktober 2005 - 11:53 #3
Jeg kan ikke rigtig bruge dit "olebole's" svar til noget, for jeg vil gerne prøve at løse problemet istedet for bare at skifte til noget helt andet..
Avatar billede newyork Nybegynder
28. oktober 2005 - 15:32 #4
men hvis du Olebole mener det er så dårligt, hva vil du så selv foreslå? Det skal være noget lignede frontpage
Avatar billede newyork Nybegynder
28. oktober 2005 - 21:38 #5
det var fordi cookies ikke var indstillet rigtigt
Avatar billede newyork Nybegynder
28. oktober 2005 - 22:38 #6
kom med et svar Peet49.. så skal du få dine points
Avatar billede olebole Juniormester
31. oktober 2005 - 02:51 #7
Nej, mit svar er kun noget værd, hvis du tager dit website seriøst - og f.eks. ønsker, det skal være tilgængeligt for så mange som muligt. I så fald kan du nemlig ikke bruge FrontPage til ret meget  :)
Avatar billede olebole Juniormester
31. oktober 2005 - 02:53 #8
- kik f.eks. på DreamWeaver, som leverer en kode, der ligger lysår over, hvad FP kan præstere
Avatar billede newyork Nybegynder
07. november 2005 - 16:16 #9
Hallo Peet49!!
Avatar billede newyork Nybegynder
16. november 2005 - 20:09 #10
nå men så bliver jeg jo selv nødt til at lukke spørgsmålet
Avatar billede newyork Nybegynder
16. november 2005 - 20:09 #11
svar