Avatar billede krumbak Nybegynder
25. oktober 2005 - 13:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Redigere worddokument til "låst" spørgeskema

Sidder og laver et spørgeskema i word hvor meningen er at det skal vedhæftes en mail således de kan åbne det. Udfylde det og sende filen tilbage. Meeeeeen jeg magter ikke at få det til at virke. Der skal være nogle afkrydsningsbokse, der skal være nogle steder de kan taste tekst og nogle steder hvor de skal prioriere deres svarrækkefølge. De skal altså ikke kunne rette i dokumentet ud over at taste de steder jeg gerne vil have de taster. Kunne også være en fræk detalje hvis man kunne lave en fejl meddelelse som kom frem hvis de havde glemt et spørgsmål, men ikke et krav.

Jeg har spørgeskemaet som en wordfil, er der nogen der kan forklare eller rette i dokumentet således det bliver som beskrevet ovenfor
Avatar billede jkrons Professor
25. oktober 2005 - 13:45 #1
Lav dit spørgeskema som en formular, som du derefter låser.

Send det evt. til kronsell snabela adslhome.dk så skal jeg se på det, men jeg har ikke tid før i aften efter 19.00.
Avatar billede rvm Nybegynder
25. oktober 2005 - 13:47 #2
Du kan også sende det til mig - rvm snabela teknologisk.dk
Avatar billede krumbak Nybegynder
25. oktober 2005 - 13:56 #3
mailet til rvm.. så må vi se om han klare skærene ;-)
Avatar billede rvm Nybegynder
25. oktober 2005 - 14:10 #4
Hej Kim

Nu har jeg lavet de 2 første sider - så kan du nok lave resten :-)

Du havde gjort den fejl at du arbejde med kontrolelementer, hvilket ikke virker særligt godt i Word. Du skal derimod arbejde med formularfelter.

Jeg har beskyttet dokumentet, men ikke indsat nogen kode, så du kan bare åbne dokumenet og fjerne beskyttelsen.

Richardt
Avatar billede rvm Nybegynder
25. oktober 2005 - 20:03 #5
Hej Krumbak

Jeg skriver lige for at se hvorfor siden ikke er opdateret med dit accepterede svar

Det er en test af systemet.
Avatar billede rvm Nybegynder
25. oktober 2005 - 20:05 #6
Det var lige det der skulle til - altså at jeg skrev et svar :-)